Fattah dan Fazura Kongsi Berita Gembira Dapat Rezeki Besar Lepas Kahwin,Wow Tahniah!



Tidak di nafikan orang yang baru berkahwin ini pasti akan ada rezeki baru dan besar datang dalam hidup mereka suami isteri. Itu adalah benar apabila ramai orang cakap kahwin ini akan membuka lebih banyak pintu rezeki mungkin sahaja dalam bentuk kewangan,harta dan juga anak.Begitu juga yang berlaku dalam hidup Fattah dan Fazura.







Setelah hampir sebulan berkahwin, mereka di lihat sangat bahagia dan melayari bahtera rumah tangga dengan penuh gembira di samping mendapat banyak doa yang baik-baik dari peminat mereka berdua.



Mereka juga turut berkongsi bahawa selepas menikah, rezeki juga datang tidak putus-putus



Terkini Fazura dan Fattah berkongsi dengan peminat bahawa mereka berdua mendapat rezeki besar dari negara seberang apabila ada pihak produksi dan penerbitan dari Indonesia mahu menyunting Fazura dan Fattah untuk sama-sama berlakon dalam filem atau drama di sana





Ia merupakan satu kejutan buat mereka berdua kerana menurut Fazura, sebenarnya sangat ramai pelakon di Indonesia yang berbakat namun peluang itu di berikan kepada mereka suami isteri.

Kata Fazura, dia dan suami sedang berbincang tentang tawaran itu dan mereka menganggap itu adalah rezeki mereka sebagai pengantin baru.

Fazura sebelum ini pernah berlakon dalam Filem Ayat-ayat Cinta 2 dan perkahwinannya dengan Fattah telah membuka mata pihak di sana untuk membuka peluang buat mereka suami isteri untuk berlakon dalam filem atau drama bersama-sama.





Menurut sumber, pasaran industri hiburan di Indonesia tersangatlah besar dan jika mereka mampu untuk menempa nama dengan lebih tinggi di sana, maka kelak akan ada banyak peluang lain yang mungkin datang menyusul di samping nama mereka akan lebih di kenali di pasaran luar pula.Tahniah buat Fattah dan Fazura.Makin makin lebatlah poket korang nanti. =)

Sumber kisahdunia.com
Loading...

0 Response to "Fattah dan Fazura Kongsi Berita Gembira Dapat Rezeki Besar Lepas Kahwin,Wow Tahniah!"

Posting Komentar

Berita Pilihan